Emigracioni Ne Kanada

Miresevini ne faqen Emigracioni ne Kanada

Autor: Daniel Fama, Konsulent Emigracioni ne Kanada.

Emigrimi dhe punesimi ne Kanada jane dy qellime qe perputhen por jane kategori te ndara. Emigracioni eshte qendrim i perhershem ne Kanada. Kriteret per tu plotesuar perfshijne mundesine e punesimit.

Punesimi si kategori me vete eshte qendrim i perkohshem me afat sa kontrata e punes, pergjithesisht nje ose dy vjecare. Mund te zgjatet dhe te kthehet ne qendrim te perhershem.

Legjislacioni i emigracionit ne Kanada eshte i nderlikuar, ndryshon nga provinca ne province, rregullat ndryshohet dhe pershtatet nga qeveria federale dhe ajo provinciale. Koha nga aplikimi deri ne ardhjen ne Kanada varion sipas kategorive nga 10 dite deri ne nje vit e gjysem.

Nese deshironi te emigroni ne Kanada se pari duhet te njiheni me rregullat per sejcilen kategori. Nje kategori emigracioni mund te jete me e pershtatshme per aplikuesin se sa nje tjeter. Zgjedhja e kategorise me te pershtatshme varet nga rrethanat individuale si mosha, profesioni, njohurite e gjuhes angleze ose franceze etj.

Ky blog do perditesohet me informacion lidhur me emigracionin ne Kanada

Daniel Fama

daniel@ddflegal.com

98 Comments

Filed under Uncategorized

98 responses to “Emigracioni Ne Kanada

  1. besar

    Pershendetje, po ju pershkruaj rastin tim sepse do te doja mendimin tuaj.
    Une kam siguruar nje oferte pune nga Canada , ne profesionin carpetier , kam eksperience pune ne usa, referenca pune, english. jam i martuar dhe bashkeshortja ime ka shkollen e larte per pune sociale dhe di english dhe french. kontraten e kam siguruar nga nje zyre punesimi serioze(me 15 vite eksperience).
    une kam deportation nga usa , jam kthyer vullnetarisht por kam qendruar 3 vite pas deportation.
    do te doja te dija nese kjo ndikon tek aplikimi im per vize ne canada.?
    faleminderit

  2. elvin

    Mirmbrema kam shum vite qe jetoj ne itali… Jam i martuar me dy femi. Kam deshir te iki ne kanada ,kam me shum se 10 vjet ekspeeienc pune ketu ne itali si carpentier ne krijim te makinerive industriale .saldator me fije edhe tig.tornitor etj etj.mundet te me thot njeri si mund te iki me gjith familjen .flm

    • Pershendetje Elvin, profesioni juaj eshte i kerkuar ne Kanada. Ju duhet testimi i gjuhes dhe oferte pune ose license e barazuar me standartin e Kanadase. Suksese Daniel Fama

  3. Pershendetje. Jam nje vajze 23 vjecare,studente ne master shkencor,viti i pare. jam e interesuar per te emigruar ne Kanada bashke me te dashurin tim i cili punon si Web Developer ne nje kompani serioze ne Tirane. Do doja suportin tuaj ne menyre qe ta realizoja synimin tim. Faleminderit

    • Pershendetje, profesioni i web developer nuk eshte i perfshire ne listen e profesioneve per qellim emigrimi kete vit. Per ju duhet te keni se paku nje vit eksperience pune ne profesionet qe jane ne liste dhe kerkohen ne Kanada. Gjihtashtu duhet te keni testuar njohurite e gjuhes anglisht ose frengjisht. Per me shume info vizitoni http://www.ddflegal.com

  4. aziz radoniqi

    Pershendetje i nderuar doja te informohem se a jeni i licencuar nga ICCRC (Immigration consultants of Canada regulatory council) un jam i interesuar te bashkpunoj me nje konsulent ,dua te aplikoj per emigrim ne kanada .

    • Pershendetje Aziz, ka dy lloj licensimesh ICCRC dhe LSUC. Une jam i rregjistruar me Law Sociaty Upper Canada, kerko me emrin tim ne faqen e LSUC Daniel Fama. Gjithe te mirat.

  5. Pershendetje,vizitoni http://www.ddflegal.com per me shume informacion dhe kontaktim.

  6. Pershendetje, vizitoni http://www.ddfleg.com per me shume informacion dhe kontakte.

Leave a Reply

